Általános szerződési és felhasználási feltételek

I. Bevezetés

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Üzemeltetői és általános adatok:

Cégnév: Mizsei Melinda EV
Székhely: 2316 Tököl, Jókai utca 4.
Adószám: 65664159-1-33
Bankszámla szám: 10918001-00000093-40720001
Telefonszám: 06-30-492-5229
Email cím: info (kukac) egeszseg-zona.hu
Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-79018/2014.
Szállítási partner, partnerek megnevezése: DPD, MPL
Személyes átvételei lehetőség:  Egészség-Shop, 1136 Budapest, Hegedűs Gyula u. 7.
Megrendelések feldolgozása: Hétköznap 9 és 17 óra között
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje: 1-5 munkanap
A szerződés nyelve: magyar
Webáruház domain: egeszseg-zona.hu

Tárhely szolgálató: mobilx Hungary Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (4024 Debrecen, Kossuth u 8.)

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Forgalmazott termékek köre: Biotermékek, táplálékkiegészítők, natúrkozmetikumok

A termékek megrendelhetőek a webáruházon keresztül, vagy megvásárolhatóak budapesti üzletünkben.

Szolgáltatások köre: Fizikai közérzetet javító szolgáltatások.

Webáruházunkon keresztül egyes szolgáltatásaink utalványait vásárolhatja meg, melyet előzetes időpont egyeztetés után vehet igénybe kollegáinknál, a 1136 Budapest, Hegedűs Gyula utca 7. címen. Az utalványokat a vásárlástól számított 6 (hat) hónapon belül lehet felhasználni.

II. Regisztráció

Az egeszseg-zona.hu webshopban a vásárlásnak nem feltétele a weboldalon történő regisztráció, elegendő a megrendelő űrlapon a *(csillag) jellel megjelölt személyes adatokat megadni.

A weblapon bizonyos tartalmak és funkciók csak regisztrált felhasználók számára érhetők el. Regisztrálni a weboldal jobb felső sarkában található „Fiókom” ikonra kattintva, majd a kért adatok megadása után a „Regisztráció” ikonra kattintva lehet. Regisztrálhat továbbá a megrendelő űrlap kitöltése során a „Fiók létrehozása” ikonra kattintva, amennyiben megadja kívánt felhasználónevét és jelszavát is a rendelési folyamatban.

III. Kosár

A kiválasztott termékeket a vásárláshoz a kosárba kell tenni. Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását. A kosárba helyezett termékek törölhetők, vagy későbbi időpontban kezelhetők. A kosár tartalmának megtekintéséhez „Kosaram” ikonra kell kattintani, mely a weboldal felső részén található. A kosárban szereplő termékek darabszáma módosítható a kívánt mennyiség helyes megadásával, majd a „Kosár frissítése” ikon megnyomásával. A listában a termék mellett balra található, piros „X” ikonra kattintva a termék teljesen törlődik a virtuális kosárból.

IV. Kedvezmények, kuponok

A kuponok olyan kedvezményt biztosítanak, melyek értékével – hasonlóan az ajándékutalványhoz – csökkenthető a vásárlás összege. A kuponokhoz különböző promóciók és törzsvásárlói programunk révén lehet hozzájutni. A kupon értéke lehet konkrét összeg, vagy százalékos kedvezmény, illetve alkalmazható lehet egy bizonyos termékre, vagy a vásárlás végösszegére. Az adott kupon felhasználási feltételeiről a kuponnal együtt kap részletes információt. A kuponok felhasználásakor a kupon kódját kell megadni a kosár tartalma alatti üres rubrikában, majd a „Kupon alkalmazása” gombra kattintva automatikusan levonásra kerül a végösszegből a kupon értéke.

V. Rendelés / Vásárlás

A kosárban lévő termékek megvásárlásához „Pénztár” oldalra kell navigálni, melyet a weboldal felső részén található „Pénztár” ikonra kattintva, vagy a „Kosár” oldalról a „Tovább a pénztárhoz” ikonra kattintva érhet el. A „Pénztár” oldalon az alábbi lépéseken haladhat végig a vásárló:

  1. Számlázási adatok megadása.
  2. Szállítási adatok megadása
  3. A szállítási cím megadása után, a cím függvényében a rendszer felajánlja az elérhető szállítási opciókat, melyek közül a vásárló kiválaszthatja a számára legmegmegfelelőbbet, az adott szállítási módra kattintva. Alapértelmezésként a „személyes átvétel” van megjelölve.
  4. A szállítási mód kiválasztása után, a mód függvényében a rendszer felajánlja az elérhető fizetési opciókat, melyek közül a vásárló kiválaszthatja a számára legmegfelelőbbet, az adott fizetési módra kattintva. Alapértelmezésként a „banki átutalás” van megjelölve.
  5. A megrendelés véglegesítéséhez el kell fogadni jelen „Általános szerződési feltételeinket”, melyet az „Elolvastam és elfogadom a felhasználási és rendelési feltételeket” szöveg után található négyzet kipipálásával tehet meg. A négyzet kipipálása az „üres négyzet” ikonra kattintva lehetséges. Általános szerződési feltételeinket az „Információk” menü „ÁSZF” menüpontjára kattintva tekintheti meg.
  6. A megrendelést a „Megrendelés elküldése” ikonra kattintva véglegesítheti.

Amennyiben rendelését véglegesítette (továbbította felénk), és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezze a rendelés törlését. A hibás rendelés törlését a regisztrációkor megadott email címről küldött levéllel, vagy telefonhívással jelezheti. Ezt követően a helyes adatokat tartalmazó rendelés újra feladható.

Az oldalon feltüntettet termék árak bruttó árak, és nem tartalmazzák a szállítás költségét. Csomagolási költséget nem számolunk fel.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9:00 – 17:00 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés feladására. Amennyiben a vásárló rendelése a munkaidőn túl érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül feldolgozásra.

Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre viszont kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

A termék képei illusztrációk, melyek eltérhetnek a valóságtól.

A szolgáltató köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, akkor az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség, vagy szerződéses kötelezettség alól. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk, hogy ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Ha itt se találja a visszaigazoló e-mailünket, akkor kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken.

A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg utánvéttel a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása (kiegyenlítése) esetén áll módunkban ismételten elindítani!

VI. Fizetés

A vásárlás összegének kiegyenlítése utánvéttel, vagy banki átutalással lehetséges. Utánvétes fizetés esetén a csomag díja az átvételkor fizetendő készpénzben a futárnak. Személyes átvétel esetén budapesti üzletükben készpénzzel, vagy bankkártyával fizethet.

Átutalási információk

Cég neve: Mizsei Melinda EV

Bankszámla szám: 10918001-00000093-40720001

Közlemény rovat: Kérjük, tüntesse fel rendelési azonosítóját!

VII. Szállítás, kézbesítés

A rendelés állapotának változásáról cégünk e-mailben értesítőt küld.

Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, a visszaszállítás díját a vásárlóra terheljük. Újbóli kézbesítést kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítási díj előre történő megfizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

  1. Személyes átvétel budapesti üzletünkben

Budapesti üzletünkben történő személyes átvétel esetén szállítási díjat nem számolunk fel.

Címünk: Egészség-Shop, 1136 Budapest, Hegedűs Gyula utca 7.

  1. Szállítás futárszolgálattal

2/a: DPD futárszolgálat

Szállítási költség:

Súly (tól-ig) 0,1-3 kg 3,1-10 kg 10,1-25 kg 25,1-50 kg
Ár / Csomag 1250Ft 1450 Ft 1640 Ft 4270 Ft

Az utánvét költsége 350 Ft/csomag!

A munkanapokon 13 óráig leadott rendeléseket, amennyiben minden termék megtalálható raktárkészletünkben, 2 munkanapon belül szállítja ki a DPD futárszolgálat az ügyfél által megadott szállítási címre.

2/b: MPL futárszolgálat

Szállítási költség:

Súly (tól-ig) 0,01-2 kg 2,01-5 kg 5,01-20 kg 20,01-30 kg 30,01-40 kg
Ár / Csomag 1090 Ft 1290 Ft 1840 Ft 3340 Ft 4230 Ft

Az utánvét költsége 350 Ft/csomag!

A munkanapokon 13 óráig leadott rendeléseket, amennyiben minden termék megtalálható raktárkészletünkben, 2 munkanapon belül szállítja ki az MPL futárszolgálat az ügyfél által megadott szállítási címre.

2/c: Átvétel Posta Ponton

Szállítási költség:

Súly (tól-ig) 0,01-2 kg 2,01-5 kg 5,01-20 kg 30,01-40 kg
Ár / Csomag 790 Ft 950 Ft 1380 Ft 2050 Ft

Az utánvét költsége 350 Ft/csomag!

Az ügyfél megjelölheti a rendelés feladásakor a „Megjegyzés” rovatban, hogy mely PostaPontra kéri csomagja kiszállítását! Amennyiben az ügyfél nem jelöl meg konkrét PostaPontot, úgy a megadott szállítási címhez legközelebbi PostaPonton vehető át a csomag.

Az elérhető PostaPontok listája elérhető a http://www.posta.hu/postapont weboldalon.

A munkanapokon 13 óráig leadott rendeléseket, amennyiben minden termék megtalálható raktárkészletünkben, 2 munkanapon belül veheti át az ügyfél az adott PostaPonton.

Raktárkészleten nem lévő termékek esetében a szállítási idő 2-5 munkanap. Amennyiben a megrendelt termék(ek) beszerzési ideje rajtunk kívül álló okok miatt hosszabb (például átmeneti készlethiány a beszállítónál), úgy arról a vásárlót telefonon értesítjük.

Házhozszállítás szállítási mód esetében a vásárolt termékek össztömege nem haladhatja meg a 40 kilót. A webáruház rendszere nem figyelmeztet a súlykorlát elérésére. Erről utólag – a rendelés feladását követően – telefonon vagy e-mailben értesítjük a vásárlókat. Amennyiben a rendelt termékek súlya meghaladja a 40 kilogrammot, cégünk egyedi szállítási díjat kalkulál, melyről a vásárlót e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk.

 

VIII. Kellékszavatosság és termékszavatosság

 

  1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet a kellékszavatossági jogával?

Ön Mizsei Melinda EV hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint– az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást Mizsei Melinda EV nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

  1. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta
  • forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal
  • időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

IX. Elállás

Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet szabályozza. A törvény szerint az elállási jog a termék kézhezvételének napjától él! A vásárló, az áru átvételét követő 14 napon belül, elállhat a vásárlástól kiszállítás és személyes átvétel esetén is. Az elállási jog indoklás nélkül gyakorolható!

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi elérhetőségre:

Mizsei Melinda EV 1136 Budapest, Hegedűs Gyula utca 7.

info (kukac) egeszseg-zona.hu

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

Ha Ön eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszafizetés a vásárló beleegyezése esetén banki átutalással történik. Amennyiben erre nem kapunk felhatalmazást, akkor a visszafizetés az Ön által igénybe vett fizetési móddal azonos módon történik. A fizetési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költsége Önt terheli. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Az elállási jog nem gyakorolható a következő termékek esetén:

  • Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék esetén.
  • Higiéniai termékek, étrend kiegészítők, vitaminok, kozmetikumok esetén amennyiben már kibontásra került a termék.
  • Ha nincs meg a termék összes tartozéka.

X. Panaszkezelés

Amennyiben a rendelése kapcsán valamilyen gondot észlel, akkor haladéktalanul vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A csomag átvételekor tapasztalt probléma esetén hívja ügyfélszolgálatunkat. Már átvett csomagok esetében kérjük, hogy e-mailben jelezze cégünk felé az alábbiakat:

  • Rendelési szám
  • Panasz típusa és leírása

Leggyakrabban előforduló esetek kezelése:

  • Hiányzik termék a csomagból – Írja le, hogy mi nem volt a csomagban. Kivizsgáljuk az esetet, és a lehető leghamarabb térítésmentesen kiküldjük a hiányzó terméket.
  • A rendelt termék helyett más érkezett – A bejelentést követően kivizsgáljuk az esetet, és telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatosan. Budapesti rendelés esetén jellemzően kollégánk cseréli a terméket. Egyéb esetben a cserét jellemzően futár partnerünk végzi. Önnek a történtek bejelentésén kívül jellemzően semmilyen teendője nincsen!
  • Sérülten érkezett a termék – Készítsen fotót a termékről. Amennyiben a sérülés miatt a termék nem használható, akkor kicseréljük a terméket, és térítésmentesen újra kiszállítjuk.
  • Előre fizetett, de a csomagért átvételkor pénzt kérnek – Ha van rá lehetősége, és ügyfélszolgálati időn belül veszi át a csomagot, akkor hívja ügyfélszolgálatunkat. Rövid időn belül elintézzük, hogy ott helyben átvehesse a csomagot. Amennyiben átvette a csomagot, akkor írja meg ügyfélszolgálatunknak a bankszámla számát és a számla tulajdonosának a nevét. Pár napon belül visszautaljuk a pénzt. E mellett az összeget le is vásárolhatja webáruházunkban.

XI. Felelősség korlátozása

Cégünk semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza az
    egeszseg-zona.hu akadálytalan működését és a vásárlást
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon
  • Bármely levél – függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei

Cégünk nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami az egeszseg-zona.hu weboldalhoz való csatlakozás miatt következett be.

Az egeszseg-zona.hu-t működtető cég nem vonható felelősségre semmilyen vis maior esetében, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható az egeszseg-zona.hu-n. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, meg kell szakítania a vásárlást.

Cégünk szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el, vagy annak elkövetésével próbálkozik. Azonban cégünk nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás esetében.

Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, cégünk szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását, és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

XII. Egyéb rendelkezések, információk

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az Egészség-Zóna webshop általános szerződési feltételeit.

 

FEL
Egészség-Zóna » Azt használd, ami használ!